Kuvaus
Mahdollistaa hoitaa järjestelmässä tuotepalautukset asiakkailta. Palautusta voit seurata numerolla ja on mahdollista palauttaa tuote takaisin varastoon, romuttaa tai palauttaa asiakkaalle korjattuna, myös korjauskustannukset voidaan tallentaa.
Hyötyjä
- Tarjoa parempaa asiakaspalvelua antamalla asiakkaillesi mahdollisuus palauttaa tuote. Erityisen hyödyllinen postimyynnissä mutta myös yleisissä takuu menettelyissä.
- Voit kohdistaa korjaus resursseja palautuksiin.
- Mahdollistaa palautettujen tuotteiden romutuksen tai varastoon palauttamisen.
- Määrittää palautusnumeron asiakaspalautusten seurantaan tapahtumaketjussa.
- Voidaan valinnaisesti jättää pois tai sisällyttää myyntimiesten proviisiolaskentaan.
Miten aloittaa
- Ota yhteyttä Manu Online käyttäjätukeen ottaaksesi käyttöön tämän ominaisuuden.
- Määritä yrityksen järjestelmäasetuksissa omat paluukoodit, joita käytetään raporteissa ja luokitteluun. Luo tarvittaessa standardi tekstejä, joita käytetään halutessasi asiakkaalle palautusasiakirjoissa.
- Valitse “varasto” -> “Asiakaspalautukset” -> “uusi”, luodaksesi uuden asiakaspalautuksen.