Asiakaspalautukset

Asiakaspalautukset

Kuvaus

Mahdollistaa hoitaa järjestelmässä tuotepalautukset asiakkailta. Palautusta voit seurata numerolla ja on mahdollista palauttaa tuote takaisin varastoon, romuttaa tai palauttaa asiakkaalle korjattuna, myös korjauskustannukset voidaan tallentaa.

Hyötyjä

  1. Tarjoa parempaa asiakaspalvelua antamalla asiakkaillesi mahdollisuus palauttaa tuote. Erityisen hyödyllinen postimyynnissä mutta myös yleisissä takuu menettelyissä.
  2. Voit kohdistaa korjaus resursseja palautuksiin.
  3. Mahdollistaa palautettujen tuotteiden romutuksen tai varastoon palauttamisen.
  4. Määrittää palautusnumeron asiakaspalautusten seurantaan tapahtumaketjussa.
  5. Voidaan valinnaisesti jättää pois tai sisällyttää myyntimiesten proviisiolaskentaan.

Miten aloittaa

  1. Ota yhteyttä Manu Online käyttäjätukeen ottaaksesi käyttöön tämän ominaisuuden.
  2. Määritä yrityksen järjestelmäasetuksissa omat paluukoodit, joita käytetään raporteissa ja luokitteluun. Luo tarvittaessa standardi tekstejä, joita käytetään halutessasi asiakkaalle palautusasiakirjoissa.
  3. Valitse “varasto” -> “Asiakaspalautukset” -> “uusi”, luodaksesi uuden asiakaspalautuksen.
Jakanut:
suomiEnglish